Sinds gisteren heb ik een abonnement bij simyo. De simkaart is geactiveerd, maar mijn iPhone geeft aan: geen simkaart. Iemand enig idee?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rinakje,
Welkom op het Simyo Forum.
Je iPhone heeft aan dat er geen simkaart in je toestel zit. Heb je wel de pincode van de simkaart moeten invoeren toen je de telefoon uit en aan hebt gezet?
Mocht dit niet helpen heb ik mogelijk nog een ding om uit te sluiten dat het niet de simkaart is.
Probeer je simkaart eens in een ander toestel. Let op! Toestel dient uit te staan als je de simkaart verwisseld.
Hielp dit?
Welkom op het Simyo Forum.
Je iPhone heeft aan dat er geen simkaart in je toestel zit. Heb je wel de pincode van de simkaart moeten invoeren toen je de telefoon uit en aan hebt gezet?
Mocht dit niet helpen heb ik mogelijk nog een ding om uit te sluiten dat het niet de simkaart is.
Probeer je simkaart eens in een ander toestel. Let op! Toestel dient uit te staan als je de simkaart verwisseld.
Hielp dit?
Hoi RinskjeElisabeth,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat dat niet goed ging! Ik zie dat je diezelfde dag nog contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft je een vervangende simkaart toegestuurd. Laat je me weten hoe het gaat zodra je die geactiveerd hebt?
Ik ben benieuwd!
@maikel.twinnie , yes, bedankt voor je hulp Maikel!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat dat niet goed ging! Ik zie dat je diezelfde dag nog contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft je een vervangende simkaart toegestuurd. Laat je me weten hoe het gaat zodra je die geactiveerd hebt?
Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.