.

Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 1 November 2012
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Ik heb in oktober abonnement bij Simyo aangevraagd maar na het activeren en de
simkaart in mijn toestel gedaan te hebben wordt er geen pincode gevraagd.
In ander toestel doet hij het ook niet.
Ik heb hier vorige week donderdag over gebeld en mij is toegezegd dat er vorige
week vrijdag een nieuwe simkaart opgestuurd zou worden.
Ik ben nu een week verder en heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen.
Heb meerdere malen geprobeerd contact te krijgen maar na elke keer zo'n 20 minuten wachten
aan de lijn wordt de verbinding gewoon verbroken. Eindelijk kreeg ik te horen
dat ik teruggebeld zou worden maar ook dit gebeurt niet.
Ik kan op dit moment niet bellen en gebeld worden. Ook is mijn beltegoed vanĀ 
oktober reeds verlopen terwijl ik er nog geen gebruik van heb kunnen maken.
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 17:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Corine14,

Wij zullen je bij deze nogmaals een vervangende simkaart toesturen. Wij verzoeken je ons te contacteren op het moment dat je de simkaart binnen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer