Skip to main content
Ik wilde een microsimkaart bestellen maar kreeg de melding dat ik eerst mijn beltegoed moest verhogen en dan pas kon bestellen. Dit heb ik gedaan maar vervolgens krijg ik de melding dat ik al een simkaart heb besteld. Waar kan ik nu zien of ik daadwerkelijk besteld heb en wanneer kan ik de simkaart verwachten?
Hoi Pucky, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je deze vraag ook via de site hebt gesteld, en al antwoord hebt gekregen :)

Je bestelling is vanmorgen verwerkt, dus die heb je hoogstwaarschijnlijk morgen al in huis.



Zou je in de toekomst een volgende vraag via 1 kanaal willen stellen? Dat houdt het wat overzichtelijker 🆒
Dat is dus geen antwoord.

Ik heb zelf een micro simkaart besteld en een gewone gekregen.

Ik zou verwachten dat je ergens kunt zien wat je besteld hebt zodat je dat eventueel kunt wijzigen als je een fout gemaakt hebt, nu moet ik maar zien hoe de klantenservice dat morgen gaat oplossen.
Dat is dus geen antwoord.

Ik heb zelf een micro simkaart besteld en een gewone gekregen.




Hallo rjdevries, volgens mij geeft Simyo al langere tijd zogenaamde combi-simkaarten uit. Dit lijken op het eerste gezicht volledige simkaarten, maar als je goed kijkt kun je uit een combi-sim op heel eenvoudige wijze een micro-sim drukken.
Dat is dus geen antwoord.

Ik heb zelf een micro simkaart besteld en een gewone gekregen.

Ik zou verwachten dat je ergens kunt zien wat je besteld hebt zodat je dat eventueel kunt wijzigen als je een fout gemaakt hebt, nu moet ik maar zien hoe de klantenservice dat morgen gaat oplossen.




Welkom op het forum rjdevries,



Het klopt wat RicoK zegt. Je hebt een combisimkaart ontvangen. is het je gelukt om het micro formaat er uit te drukken?



Groetjes,



Alex
Ik heb een nieuwe Samsung calaxy Note 3.

Hiervoor heb ik een micro sim kaart nodig.

Kunt u deze zo snel mogelijk naar mij op sturen.



Alvast bedankt.



F. Zomerdijk

xxxxxxxx
Ik heb een nieuwe Samsung calaxy Note 3.

Hiervoor heb ik een micro sim kaart nodig.

Kunt u deze zo snel mogelijk naar mij op sturen.



Alvast bedankt.



F. Zomerdijk

xxxxxxxxx




Beste,



Het is hoogst onhandig om op een openbaar forum én je telefoonnummer én je adresgegevens te vermelden. Ik hoop dat een moderator dit snel oppakt en aanpast.



'Vervangende simkaarten' kun je zelf aanvragen in je Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.
Ik heb een nieuwe Samsung calaxy Note 3.

Hiervoor heb ik een micro sim kaart nodig.

Kunt u deze zo snel mogelijk naar mij op sturen.



Alvast bedankt.



F. Zomerdijk

xxxxxxxx




Beste,



Het is hoogst onhandig om op een openbaar forum én je telefoonnummer én je adresgegevens te vermelden. Ik hoop dat een moderator dit snel oppakt en aanpast.



'Vervangende simkaarten' kun je zelf aanvragen in je Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.




Hoi F.Zomer,



RicoK heeft het je goed uitgelegd. Een vervangende simkaart bestel je zelf op Mijn Simyo, onder het kopje Mijn Instellingen & Simkaart. Je gegevens hoef je inderdaad ook niet te vermelden. Die kunnen wij inzien, omdat je bent ingelogd via Mijn Simyo.:)

Laat je even weten of je de microsimkaart kunt vinden?



Groetjes, Charlene

Reageer