Hallo,
Ik heb een vraag over mijn Simyo simkaart. Ik heb een nano simkaart voor in mijn iPhone 6. Deze is al actief op Mijn Simyo. Op 17 december 2014 wordt mijn huidige nummer overgezet op deze simkaart. Ik wil graag nu al mijn nieuwe simkaart gebruiken in mijn iPhone maar dit werkt niet. Mijn iPhone geeft aan dat er geen simkaart aanwezig is, terwijl hij toch gewoon in de iPhone zit. Zou dit door de aanvraag van nummerbehoud kunnen komen? Dat ik pas 17 december de simkaart kan gaan gebruiken?
Ik hoop op een spoedig antwoord.
mvg,
Lucian
Bladzijde 1 / 1
Een simkaart moet voor gebruik wel eerst worden geactiveerd bij je Mijn Simyo. En let wel, voor de gebruikskosten voor de ingangsdatum betaal je de buiten-de-bundel kosten.
Een simkaart moet voor gebruik wel eerst worden geactiveerd bij je Mijn Simyo. En let wel, voor de gebruikskosten voor de ingangsdatum betaal je de buiten-de-bundel kosten.
Hij is al geactiveerd op Mijn Simyo
Hoi Lucian, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Wat leuk dat je naar Simyo komt 🙂 Het is mogelijk om je simkaart voor je overstapdatum te gebruiken, hiervoor worden wel buiten de bundelkosten in rekening gebracht. De reden hiervoor is dat je abonnement nog niet is ingegaan. Je maakt dan nog gebruik van je tijdelijk nummer. Zoals RicoK aangeeft hoor je je simkaart wel te activeren. Goed dat je dit al hebt gedaan! Heb je je iPhone al gesynchroniseerd met iTunes? Als je dit nog niet hebt gedaan, wil je dit dan even doen? 🙂 Je simkaart heb ik ook gereset. Het is hiervoor belangrijk om je toestel uit en weer aan te zetten. Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Laat je weten of de stappen hebben geholpen? Als het niet werkt, geef je dan door welke melding je krijgt op je toestel?
@RicoK; bedankt voor het meedenken 🙂
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Wat leuk dat je naar Simyo komt 🙂 Het is mogelijk om je simkaart voor je overstapdatum te gebruiken, hiervoor worden wel buiten de bundelkosten in rekening gebracht. De reden hiervoor is dat je abonnement nog niet is ingegaan. Je maakt dan nog gebruik van je tijdelijk nummer. Zoals RicoK aangeeft hoor je je simkaart wel te activeren. Goed dat je dit al hebt gedaan! Heb je je iPhone al gesynchroniseerd met iTunes? Als je dit nog niet hebt gedaan, wil je dit dan even doen? 🙂 Je simkaart heb ik ook gereset. Het is hiervoor belangrijk om je toestel uit en weer aan te zetten. Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Laat je weten of de stappen hebben geholpen? Als het niet werkt, geef je dan door welke melding je krijgt op je toestel?
@RicoK; bedankt voor het meedenken 🙂
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn Simyo simkaart. Ik heb een nano simkaart voor in mijn iPhone 6. Deze is al actief op Mijn Simyo. Op 17 december 2014 wordt mijn huidige nummer overgezet op deze simkaart. Ik wil graag nu al mijn nieuwe simkaart gebruiken in mijn iPhone maar dit werkt niet. Mijn iPhone geeft aan dat er geen simkaart aanwezig is, terwijl hij toch gewoon in de iPhone zit. Zou dit door de aanvraag van nummerbehoud kunnen komen? Dat ik pas 17 december de simkaart kan gaan gebruiken?
Ik hoop op een spoedig antwoord.
mvg,
Lucian
Hoi -Naomi,
Inmiddels heb ik mijn iPhone uit en aangezet maar hij geeft nog steeds aan dat er geen simkaart in zit. Ik kan mijn iPhone ook niet sychroniseren, omdat er 'geen simkaart in zou zitten'. Mijn iPhone is nieuw en ik heb een werkende simkaart nodig om hem te installeren.
Hoi Lucian,
Goed dat je de stappen hebt doorgenomen. Jammer dat dit niet heeft gewerkt. Kan je je simkaart ook in een ander toestel proberen? Als je simkaart in een ander toestel dezelfde melding geeft, dan weten wij zeker dat het aan je simkaart ligt. Ik wacht je reactie even af.
Goed dat je de stappen hebt doorgenomen. Jammer dat dit niet heeft gewerkt. Kan je je simkaart ook in een ander toestel proberen? Als je simkaart in een ander toestel dezelfde melding geeft, dan weten wij zeker dat het aan je simkaart ligt. Ik wacht je reactie even af.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.