Skip to main content
Als ik een SIM only abonnement afsluit voor mijn Nokia (geen smartphone) kan ik de SIM kaart dan later gewoon in een nog aan te schaffen Iphone 4 plaatsen? En zo ja worden alle contacten dan meegenomen?
Dat kan, alleen is het formaat simkaart voor de iPhone kleiner dan voor je Nokia.

Het is een z.g. micro simkaart. Meestal kun je terecht bij een telefoonwinkel in een grotere plaats om je grote model kaart tot een micro kaart te laten knippen.

Ze hebben daar een speciale kniptang voor.
Als ik een SIM only abonnement afsluit voor mijn Nokia (geen smartphone) kan ik de SIM kaart dan later gewoon in een nog aan te schaffen Iphone 4 plaatsen? En zo ja worden alle contacten dan meegenomen?



Hoi Petra10,



Als je een nieuwe bestelling plaatst, kun je kiezen welke simkaart je nodig hebt. Kies je een standaard sim of een microsim, dan krijg je heel handig een combisim. Die kun je eerst gebruiken in je Nokia, en dan kun je later de microsim daar uit klikken, voor je iPhone. :)

Je contacten kunnen op je simkaart staan of op je telefoon. Dat moet je even nagaan waar jij ze hebt opgeslagen. Als ze op je telefoon staan, dan gaan die niet mee. Wie weet heeft Koorelle daar nog wel een tip voor?



Groetjes, Charlene

Reageer