Skip to main content
Mijn Simyo Sim Only simkaart geeft na installatie aan vergrendeld te zijn. Heb ik een code gemist of klopt dit niet?

Ik heb een kruisproef uitgevoerd met een andere simlockvrije telefoon en ook daar krijg ik het scherm dat de simkaart ontgrendeld moet worden.

Wieger
Ja elke simkaart is standaard voorzien van een pincode. Deze pincode is zowel gemaild en staat op de persoonlijke MijnSimyo pagina. https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart
Hoi Wieger61,



Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier aan ons stelt. :D



Balen dat jij je simkaart niet gelijk in gebruik kunt nemen, maar het klopt wat Ray zegt. Nadat jij je simkaart hebt geactiveerd, sturen we je een e-mail met daarin je pincode. Deze code kun je ook terugvinden via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Log hiervoor in met je telefoonnummer en wachtwoord.



Gaat het lukken om je simkaart met de bovenstaande instructies te gebruiken?



@ Ray, super bedankt voor het meedenken! :D



Groetjes,

Asma

Reageer