Skip to main content
Het lukt me niet meer om mijn Simkaart te ontgrendelen. De toetsen op het schermpje lijken geblokkeerd. Als ik een cijfer van de code intoets gebeurt er niets. Wie heeft advies voor mij? Dank!
Indien mogelijk sim sd en batterij er uit. 15 minuten wachten. Alles terug en opnieuw proberen.



Graag ff laten weten of het helpt..



Suuk 6
Wat is sd?
Ik heb de batterij en de simkaart eruit gehaald en de extra simkaart. Nu effe 15 minuten afwachten. Bedankt voor het advies.
Helaas, niet gelukt.
Je telefoon KAN een uitbreidbaar geheugen hebben...microSD is een kleine geheugenkaart.
LOL we reageren tegelijk.



Krijg je dezelfde fout terug?
Nieuwe poging.



Sim er uit. Daarna bij beveiliging *instellingen.

Vragen om pincode uitzetten, daarna sim terug in telefoon.

Controleer daarna voor een double check bij sms...toetsenbord.
Die Micro SD kaart had ik er ook uitgehaald. Ik kan nergens in bij de telefoon omdat de simkaart is vergrendeld en ik dus niet ka inloggen. Ik blijf op het beginschermpje hangen. Ik hoop dat een nieuwe simkaart het probleem kan oplossen.

Ik kan dus niet bij de instellingen momenteel.
Hoi Anne-marie22,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je jouw telefoon niet meer in kunt 😞 Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.



Op dit moment lijkt het erop dat er iets mis is met je telefoon omdat het scherm helemaal niet meer reageert. Kun je alsnog de tip van Friesian eens proberen en zonder simkaart de telefoon aanzetten. Je krijgt dan niet de vraag om een pincode in te toetsen omdat er geen simkaart inzit. Ik ben heel benieuwd of het dan wel werkt.



Mocht dit nog steeds niet de oplossing zijn, ziet het er echt naar uit dat je telefoon niet zo goed meer werkt. Wie weet is een harde reset dan een goede oplossing. Let er wel op dat je eventuele bestanden dan kwijt kunt raken. Het is verstandig om je telefoon eerst aan een computer te plaatsen met een kabeltje. Zo kun je wellicht jouw foto's en andere bestanden bewaren.



Houd je ons weer op de hoogte?



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela
Beste Angela,



de telefoon is kapot, Het touchscreen werkt niet meer. De telefoon is bij de winkel voor reparatie.

Ik heb een nieuw simkaartje gekocht zodat ik mijn oude mobiel zolang kan gebruiken.

Dank je wel voor je uitgebreide reactie.



Groetjes,

Anne-Marie.
Hoi Anne-Marie22,



Wat jammer dat je telefoon stuk is 😞. Wel goed dat je nu weet waar het aan ligt en dat hij wordt gerepareerd. Als je toch nog vragen hebt voor Simyo, laat het me dan weten 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer