Skip to main content
Hoi, Simyo zegt dat alle simkaarten 3 in 1 zijn. Maar is dat ook met simkaarten van ongeveer 2,5 jaar oud? Ik heb nu nl een micro maar kan niet zien of ik er een nano uit kan drukken. Ik wil hem niet kapot maken nl....
Aan de hand van

https://www.simyo.nl/3-in-1-simkaart

kun je waarschijnlijk beoordelen wat voor kaart je hebt.
Bedankt voor je reactie. Ik kan er nu alleen nog geen wijs uit. Ik heb een micro maar zie er geen lijntje om een nano er uit te drukken.
Dan heb je geen 3 in 1 kaart. Maar die kun je wel aanvragen op Mijn Simyo.
Bedankt! Ga ik doen!
Hoi Eltje67, welkom op het Simyo forum!



Super fijn dat je al zo goed bent geholpen door Scotsman. Dankjewel Scotsman 😃



Als je een simkaart hebt van 2,5 jaar oud, dan is het inderdaad geen 3-in-1 simkaart. Sinds vorig jaar eind september versturen we standaard 1-in-3 simkaarten 😉 Ik zie dat je al een nieuwe simkaart hebt besteld. De bestelling is dus goed doorgekomen. Je zult hem ontvangen binnen drie werkdagen.



Heb je toevallig een nieuwe telefoon, dat je hiervoor een andere simkaart nodig hebt? 😳
Ja ik heb inderdaad een nieuwe telefoon. Ik wilde eerst de kaart laten knippen omdat ik €5 ook weer overdreven vind. Maar ik durf het toch niet aan. Nu maar hopen dat hij snel binnen komt want mijn oude telefoon heeft het begeven...
Hoi Eltje67,



Leuk 😳 Wij raden ook altijd aan om een nieuwe simkaart te bestellen. Bij het knippen kan de chip beschadigen. Je simkaart is gisteren verzonden. Je ontvangt hem hopelijk zo snel mogelijk.



Laat je weten wanneer die binnen is? 🙂

Reageer