Skip to main content
Beste Simyo,



Ik ben een aantal dagen mijn telefoon verloren. Ik heb toen mijn simkaart geblokkeerd en een niuwe besteld. 2 dagen later ging ik naar het politie-bureau om te kijken of mijn toestel daar toevallig was... en ja hoor, mijn telefoon was daar naartoe gebracht en nu heb ik mijn telefoon gewoon weer terug. Nu is alleen mijn simkaart geblokkeerd, en ik heb al een nieuwe besteld terwijl ik veel liever mijn nummer behoud. Is het mogelijk mijn Simkaart te un-blokkeren en de nieuwe simkaart te annuleren?



Alvast Bedankt,





Rutger Lokin
Je nummer behoud je sowieso. De klantenservice kan je oude simkaart deblokkeren, maar dan niet je nieuwe simkaart activeren als je die ontvangt, anders vervalt gelijk je oude simkaart. Of deze nieuwe simkaart retour kan moet iemand van de klantenservice beslissen.
Bedankt voor de informatie Martijn®️, ik zal maandag proberen de klantenservice te bereiken.



Rutger.
Beste Simyo,



Ik ben een aantal dagen mijn telefoon verloren. Ik heb toen mijn simkaart geblokkeerd en een niuwe besteld. 2 dagen later ging ik naar het politie-bureau om te kijken of mijn toestel daar toevallig was... en ja hoor, mijn telefoon was daar naartoe gebracht en nu heb ik mijn telefoon gewoon weer terug. Nu is alleen mijn simkaart geblokkeerd, en ik heb al een nieuwe besteld terwijl ik veel liever mijn nummer behoud. Is het mogelijk mijn Simkaart te un-blokkeren en de nieuwe simkaart te annuleren?



Alvast Bedankt,





Rutger Lokin




Bedankt voor de informatie Martijn®️, ik zal maandag proberen de klantenservice te bereiken.



Rutger.




Hoi Rutger_Lokin, welkom op het forum! :)



Wat fijn dat je telefoon hebt teruggevonden op het politiebureau!



Het is niet meer nodig om morgen de klantenservice te bellen, ik heb zojuist je simkaart gedeblokkeerd en ook was de vervangende simkaart nog niet verzonden, dus ik heb gelijk de bestelling van de vervangende simkaart voor je geannuleerd 🙂.



Even je telefoon uit en aanzetten en je bent weer bereikbaar!



@Martijn®️, dankjewel voor het meedenken!

Reageer