Skip to main content
Beste Simyo,



Vanochtend werd ik wakker en deed mijn telefoon het opeens niet meer. Ik heb een samsung S3 mini en ben in januari overgestapt naar jullie. Nooit problemen gehad maar vanochtend staat opeens mijn scherm op: alleen noodoproepen.

Telefoon al opnieuw opgestart, simkaart eruit gehaald en weer erin maar deze melding blijft en ik kan niks doen.

Puk code van mijn simyo geprobeerd maar dit werkt ook niet..



Hebben jullie de oplossing?



Groetjes,

Renske
Hoi Renske90, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik dat je ook al telefonisch contact gehad hebt hierover.

De collega die je gesproken hebt heeft je gevraagd om je simkaart in een ander merk telefoon te doen en dan nogmaals te proberen. Heb je dit al kunnen doen?
Hallo Ernst,



Mijn broer heeft inderdaad contact opgenomen met Simyo aangezien ik niks kon met mijn telefoon. Het blijft een vaag verhaal want mijn scherm was op één of andere manier geblokkeerd en gaf aan dat simkaart ook geblokkeerd is. In een andere telefoon deed hij het echter gewoon dus zo ben ik de dag doorgekomen.

Savonds nog steeds het probleem van mijn telefoon niet op kunnen lossen dus ben op zoek gegaan naar een oplossing op de samsung website, hier blijkt dat je van afstand je telefoon kunt ontgrendelen in dit soort gevallen via het samsung account. Zo heb ik uiteindelijk mijn telefoon weer aan de praat gekregen.



Het gekke is dat ik wel gebeld kon worden en ook kon opnemen, maar niet op mn startscherm kon komen om berichten of elk ander iets te doen.

Hebben jullie enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Of moet ik dan bij samsung zelf zijn?



Bedankt voor de reactie in ieder geval



Groetjes,

Renske
Hoi renske90,



Ik heb daar geen antwoord op, dan moet je dus toch bij Samsung zijn. Het is dan toch echt een toestelprobleem.

Het is wel een heel raar verhaal inderdaad. Alsof je toestel zichzelf zomaar heeft geblokkeerd. Maar gelukkig heb je die oplossing toen gevonden op de Samsung website. Ik ga dat onthouden, want is heb ook een Samsung. En mocht er een andere forumgebruiker hiermee te maken krijgen, dan ben ik wel blij dat jij hier de oplossing vermeld hebt.



Groetjes,

Charlene

Reageer