.

Beantwoord

Simkaart stuk en nu 5 nieuwe besteld i.p.v.1, wat nu?

  • 2 March 2016
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemorgen Simyo.

Volgens mij heb ik nu 5 nieuwe simkaarten aangevraagd. Dat was niet de bedoeling, 1 is meer dan genoeg;)
Mijn probleem was dat de telefoon in het water gelegen heeft en de originele simkaart daarna niet meer te gebruiken was.
Op dit moment heb ik een Vodafone prepaid kaart, maar ik wil graag weer terug bij Simyo!
Kunnen jullie bevestigen dat ik er slechts 1 krijg, over een aantal dagen, en dat ik dan weer mijn originele nummer krijg? (06211XXXXX)
Verder graag de bevestiging dat mijn nieuwe abonnement per 1 maart is ingegaan: 500 belminuten en 1 Gb internet.

Met vriendelijke groet,

Pieter Stoorvogel.
icon

Beste antwoord door Angelica 2 March 2016, 13:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi p.stoorvogel,

Welkom op het Simyo forum!

In verband met je privacy heb ik je telefoonnummer deels verwijderd.

Wat vervelend dat je telefoon een duik heeft genomen. 😉 Je bundels zijn op 1 maart 2016 actief geworden bij ons met het nummer dat je wilde behouden. Dus dat is helemaal goedgekomen. Het versturen van de simkaart gebeurt vanuit een automatisch systeem. Dit systeem is best slim dus de kans dat je maar één simkaart krijgt is vrij groot 😃 Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen en kan je activeren via deze link. In de mail ontvang je een nieuwe Pin/PUKcode.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Hoi Angelica, Dank voor je snelle reactie. Ik wacht de nieuwe sim kaart af. Nog 1 vraagje: Ik kreeg de volgende mail van jullie:Beste Pieter Arie Stoorvogel,

Voor je abonnement met telefoonnummer 0621xxxxxx heb je de Internetbundel 1000 beëindigd.
Je Internetbundel 1000 wordt per 29-02-2016 stopgezet.

Nu heb ik helemaal niets stopgezet, ik heb alleen het aantal belminuten verhoogd naar 500, en die internetbundel wil ik graag behouden. Enig idee waarom ik deze mail kreeg?

Groetjes, Pieter

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een andere bundel wil activeren.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
Reputatie 7
Badge +9
Haal i.v.m. privacy even je telefoonnummer weg nu het nog kan, op dit openbare forum kan de hele wereld meelezen! Een moderator kan toch wel zien om welk nummer het gaat.
Dank voor je zorgen Scotsman! Pieter.
Reputatie 5
Badge +9
Hallo p.stoorvogel,

Ik heb je telefoonnummer in je bericht even gewijzigd vanwege privacy redenen.

Je hoeft je verder geen zorgen te maken over je bundels. Ik kan zien dat je volgende maand gewoon 1000 MB hebt als bundel. Je kan die mail als niet verzonden zien. Verder zie ik ook dat de wijziging naar 500 belminuten goed is gegaan :D

Groetjes, Caspar

Reageer