mijn nieuwe telefoon heeft een andere simkaart nodig. deze besteld en inderdaad binnen 2 dagen in huis! super!!
ingelogd en volgens de instructies simkaartnummer ingetoetst en geactiveerd!
gecontroleerd op de website bij mijn simyo! alles correct.
simkaart in de telefoon en dan bellen! niet dus!!! ik krijg de melding:Registratie SIM-kaart mislukt
en daar zit je dan zonder telefoon. en nu? op zaterdag is simyo niet bereikbaar; welk een malheur!! niet blij!!
Bladzijde 1 / 1
Hi theob, welkom op ons forum :)
Dat is best lastig inderdaad... We werken inderdaad van maandag tot en met vrijdag. Het mooie van het forum is dat er soms in het weekend een andere gebruiker actief is met tips&tricks. Jammer genoeg kon een andere gebruiker nu even niets beteken voor je, aangezien het om je aansluiting gaat :(
Voor zover ik in je gegevens kan zien heb je op zaterdag je nieuwe simkaart geactiveerd. Ik heb enkel nog geen geregistreerd verbruik kunnen zien.
Voor de zekerheid heb ik je aansluiting op netwerkniveau een reset gegeven.
Kun je laten weten of je alweer kon bellen of dat de reset we/niet geholpen heeft?
Dat is best lastig inderdaad... We werken inderdaad van maandag tot en met vrijdag. Het mooie van het forum is dat er soms in het weekend een andere gebruiker actief is met tips&tricks. Jammer genoeg kon een andere gebruiker nu even niets beteken voor je, aangezien het om je aansluiting gaat :(
Voor zover ik in je gegevens kan zien heb je op zaterdag je nieuwe simkaart geactiveerd. Ik heb enkel nog geen geregistreerd verbruik kunnen zien.
Voor de zekerheid heb ik je aansluiting op netwerkniveau een reset gegeven.
Kun je laten weten of je alweer kon bellen of dat de reset we/niet geholpen heeft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.