.

Beantwoord

Simkaart pukcode en pincode werken niet, wat nu?

  • 29 January 2016
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Hoi,

Voor een of andere reden werkte de pincode op mijn telefoon niet goed, hierdoor moest ik een pukcode invoeren. als ik dit doe, en daarna de juiste pincode invul, krijg ik de melding: Foute pukcode terwijl ik deze recht vanaf de site lees...

Graag zie ik mijn simkaart gedeblokeerd, want ik heb deze ook morgen nodig ivm werk.
Als dit niet mogelijk is, vertel mij dan welke stappen ik verder moet ondernemen.
Ik kan zo niemand bellen, dit is/was mijn enige nummer.

Groeten,

Een ontevreden klant.
icon

Beste antwoord door Estelle 30 January 2016, 18:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Kom er net achter dat het simkaart nummer op de site anders is dan op de kaart zelf, heeft dat er iets mee te maken?
Verder zou ik graag antwoord op mijn vragen/problemen willen. Er zit nogal spoed aan verbonden, dus als daar een beetje rekening mee gehouden kan worden zou dat fijn zijn.
Wanneer je echt haast hebt zou ik Twitter gebruiken..

Suuk 6
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sinterklaas,

Wat vervelend dat je je simkaart niet kunt deblokkeren. Als je een andere simkaartnummer op Mijn Simyo ziet staan, betekent het dat er een andere simkaart actief is voor die aansluiting. Heb je gecheckt of de simkaart in je telefoon niet voor een andere aansluiting is?

Zoals Friesian zegt, kun je het beste Twitteren als je haast hebt. Wij beantwoorden vragen via het Forum namelijk niet direct. Bedankt Friesian!

Groetjes,
Estelle
Badge
Hoi Estelle,

Ik heb geen andere aansluiting. "Ik kan zo niemand bellen, dit is/was mijn enige nummer." Deze zin stond letterlijk in mijn originele bericht.

Ik heb wel ooit een vervangende simkaart gekregen omdat de originele ook niet goed werkte... Misschien dat, dat er iets mee te maken kan hebben.

Ik ga vanmiddag maar even bellen, want ik doe niet aan twitter, en ik denk vele met mij. Misschien een tip voor jullie klantenservice. Ik snap dan ook niet de meerwaarde van een forum om heel eerlijk te zijn. Dit met alle respect, maar als non twitter gebruiker, vind ik dit persoonlijk een minpunt.

Groetjes,
Sinterklaas
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sinterklaas,

De meerwaarde van het Simyo forum is vooral dat er al ontzettend veel vragen en antwoord op het forum te vinden zijn. Met een kleine zoekactie zou je in feite al een antwoord kunnen krijgen op je vraag. Gelukkig hebben mijn collega's van de telefonische klantenservice je vraag gister weten te beantwoorden! Met hulp van onze IT afdeling is het gelukt om de juiste gegevens op Mijn Simyo te laten zien 🙂. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Tiury

Reageer