Skip to main content
Goedenavond,

Ik heb problemen met het veranderen van de instellingen van mijn simkaart via de site.

Als ik naar de site ga om vervolgens op instellingen te klikken krijg ik een error.

Wat moet ik doen?

Ik heb het geprobeerd op een Macbook, ipad 2, ipad 3 en een windows-computer.

Op alle 4 werken ze niet en ik heb volgende week 3G nodig op mijn telefoon.

Weten jullie wat ik zou kunnen doen?

Groetjes,

Floris Goevaers
Hallo Flroisgoevaers,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik ben even gaan testen op met laptop met Windows 7 en de nieuwste versie van Chrome & Firefox en heb geen enkel probleem?

Probeer het nog een keer zou ik zeggen.

Mocht het je echt niet lukken kun je altijd via 1200 op je mobiel contact opnemen met de Simyo Klantenservice.

Maar dat verwacht ik niet!



Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi florisgoevaers, welkom op het forum van Simyo!



Het hoort mogelijk te zijn om instellingen aan te passen op Mijn Simyo. Wat probeer je precies te veranderen? In je gegevens zie ik dat je optie ‘Internet op je mobiel’ aanstaat.

Als je wilt internetten hoor je ook je internetinstellingen even na te gaan 🙂 Dit kan via toestelhulp.



Laat je weten wat je precies probeert te veranderen op Mijn Simyo?



@maikel.twinnie; bedankt voor je hulp, goed bezig 🙂 Top om te lezen dat je zelfs het één en ander hebt getest 😃

Reageer