Skip to main content
Gloednieuwe Nokia 625. Batterij vol, internet via wifi werkt uitstekend. Vandaag m'n nieuwe sim-kaart ontvangen en geactiveerd. Mailtje ontvangen dat activatie gelukt is (incl inlogcode etc) Maar telefoon blijft melden dat er geen simkaart in zit of dat deze niet goed is. Wat te doen? Ik zou wel snel willen kunnen bellen.
Weet je zeker dat de Nokia geen simlock heeft? Simyo simkaarten werken alleen in simlockvrije telefoons.
Ik heb hem nieuw bij belsimpel zonder abonnement gekocht. Is simlock vrij
Weet je zeker dat de Nokia geen simlock heeft? Simyo simkaarten werken alleen in simlockvrije telefoons.





Ik heb het nog even nagekeken. Ik heb de telefoom=n Simlockvrij besteld. Prijs 205 Euro
Hoi C. Eilers, welkom op het Simyo forum.



In je gegevens zie ik dat je gisteren inderdaad je simkaart met succes hebt geactiveerd. Wat raar dat ie het dan niet bijna direct doet... :(

Ik zie vanmorgen wel wat dataverbruik. Betekent dit dat je 'm inmiddels aan de praat hebt gekregen, of is dit niet bewust?

Geeft je telefoon de melding dat er geen simkaart in zit, of dat de simkaart niet goed is? Of beiden?





Scotsman, dank voor het meedenken!
Hoi C. Eilers, welkom op het Simyo forum.



In je gegevens zie ik dat je gisteren inderdaad je simkaart met succes hebt geactiveerd. Wat raar dat ie het dan niet bijna direct doet... :(

Ik zie vanmorgen wel wat dataverbruik. Betekent dit dat je 'm inmiddels aan de praat hebt gekregen, of is dit niet bewust?

Geeft je telefoon de melding dat er geen simkaart in zit, of dat de simkaart niet goed is? Of beiden?




Dames / Heren

Het is me gisteren niet gelukt. Activering ging wel correct, kreeg ook daarna een e-mailbevestiging met code en puk code. (5 feb om 13:03) Groot aantal keren geprobeerd. Helaas had ik geen andere Simkaart. (ik heb nog een mobieltje maar dat gebruikt een grote ouderwetse kaart)

Vanochtend heb ik eerst de leverancier van de Nokia gebeld om te verifieren dat het geleverde toestel simlockvrij was. (prijs was al een duidelijke indicatie)

Deze suggereerde het toestel eventueel te retourneren,

Ik heb daarna voor ik zou inpakken en de kaart moest verwijderen het nogmaals geprobeerd en zie het werkte prima.

Ik weet niet wat de reden is maar ik heb het gevoel dat er bij Simyo iets niet goed gegaan was en men dit hersteld heeft.

Het werkt in ieder geval en ik ga m'n telefoon gebruiken.

In ieder geval vriendelijk dank voor de bemoeienissen,

Cor Eilers

😮
Dames / Heren

Het is me gisteren niet gelukt. Activering ging wel correct, kreeg ook daarna een e-mailbevestiging met code en puk code. (5 feb om 13:03) Groot aantal keren geprobeerd. Helaas had ik geen andere Simkaart. (ik heb nog een mobieltje maar dat gebruikt een grote ouderwetse kaart)

Vanochtend heb ik eerst de leverancier van de Nokia gebeld om te verifieren dat het geleverde toestel simlockvrij was. (prijs was al een duidelijke indicatie)

Deze suggereerde het toestel eventueel te retourneren,

Ik heb daarna voor ik zou inpakken en de kaart moest verwijderen het nogmaals geprobeerd en zie het werkte prima.

Ik weet niet wat de reden is maar ik heb het gevoel dat er bij Simyo iets niet goed gegaan was en men dit hersteld heeft.

Het werkt in ieder geval en ik ga m'n telefoon gebruiken.

In ieder geval vriendelijk dank voor de bemoeienissen,

Cor Eilers

:o




Hoe sommige dingen dan toch ineens kunnen werken? Na je activatie zijn er geen handelingen meer verricht op je aansluiting,maar misschien zat er ergens vertraging in 1 van de processen?



Nouja, het werkt tenminste 😃

Reageer