Ik krijg de melding dat de simkaart permanent is geblokkeerd. dit is ontstaan na 3 keer foute pin ingevoerd te hebben. hoe kan ik dit oplossen? ik zie geen melding bij 'mijn simyo' dat het geblokkeerd is.:?
Bladzijde 1 / 1
Je puk code invoeren. Deze vind je ook op je Mijn Simyo, dan naar instellingen - Simkaart en bij pukcode op tonen klikken. Dan word je pukcode zichtbaar.
Hoi leya, welkom op het Simyo forum!
Normaal gesproken hoort je telefoon nu te vragen om een pukcode. Na het drie keer foutief invoeren van je pincode hoor je dit te zien. Zoals Raytje al heeft verteld, kun je op Mijn Simyo je pukcode terugvinden 🙂
Ik zie dat je al met mijn collega Nafischa hebt gesproken. Helaas is je simkaart onbruikbaar geworden. We hebben een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.
Wil je ons op de hoogte houden of het hiermee lukt?
Normaal gesproken hoort je telefoon nu te vragen om een pukcode. Na het drie keer foutief invoeren van je pincode hoor je dit te zien. Zoals Raytje al heeft verteld, kun je op Mijn Simyo je pukcode terugvinden 🙂
Ik zie dat je al met mijn collega Nafischa hebt gesproken. Helaas is je simkaart onbruikbaar geworden. We hebben een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.
Wil je ons op de hoogte houden of het hiermee lukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.