Skip to main content

.

Mijn simkaart past niet in mijn nieuwe toestel (Samsung Galaxy S9+). Ik heb denk ik een nano nodig terwijl ik nog een micro heb.

Op Mijn Simyo heb ik een nieuwe besteld maar dan ben ik gelijk €5,- kwijt. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling. Kan Simyo niet gewoon een nieuwe simkaart sturen?



Ik hoor graag de ervaringen of oplossingen.



Groet,

Pascalio
Hi Pascalio,



Welkom op 't Simyo Forum!



Goed dat je een nieuwe simkaart besteld hebt 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je via Mijn Simyo een simkaart gekocht hebt. Die kosten inderdaad € 5,-. Dit zijn de kosten van de bestelling, levering, en aanmaak. Ik zie echter dat je heel lang klant bent, en daarom vergoed ik eenmalig deze kosten voor je. Je vindt de vergoeding straks terug op je factuur.



Voor jou is de simkaart dus gratis geweest!



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Jihane
Hoi Jihane,



Bedankt voor je snelle reactie en de oplossing.

Helemaal top 😀



Met vriendelijke groet,



Pascal (aka Pascallio)
Hi Pascalio,



Namens Jihane graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag :)



Groetjes,

Niels

Beste Simyo, beste Jihane of Niels,

 

Ook ik zit helaas met een simkaart die niet past in m'n nieuwe mobiel: Motorola G8.

Maar om er nou €5 voor te betalen....

Dus ik dacht ik waag de gok om aan jullie te vragen of ik, als oude (of noem je dat 'al jarenlange'?) klant, een nieuw model simkaart kan krijgen.

Jullie zouden mij daar heel blij mee maken!

 

Niek


Hoi Niek!

 

Ik heb gelijk even gekeken en ik zie inderdaad dat je al super lang trouwe klant bent, super tof! Ik heb gratis een simkaart naar je opgestuurd, deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis en hoef je dan alleen te activeren. 

 

Groetjes,

Daisy


Hoi Daisy,

Hartelijk bedankt!

Daar word ik blij van!

 

Groetjes,

Niek


Graag gedaan, fijn weekend!


Reageer