Skip to main content

Hoi, ik maak al jaren gebruik van Simyo. Sinds enkele weken ervaar ik dagelijks meerdere keren dat tijdens actief gebruik van mijn iPhone 13 pro de melding “simkaart vergrendeld” krijg, waarna ik de pincode van de sim moet invoeren. Vervolgens werkt het alles weer, tot het volgende moment zich voordoet waarbij ik dit moet herhalen. 

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Hoi @kimvisser,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de telefoon meerdere keren om de pincode vraagt. Heb je de simkaart recent uit het toestel gehaald waardoor de simkaart wellicht verkeerd is terug gestopt? Ik moet zeggen dat ik dit niet eerder voorbij heb zien komen maar na wat zoeken kwam ik dit topic tegen. 

Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen, ik zie namelijk dat de simkaart die je nu hebt wat verouderd is. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. 

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy


Hoi @Amy volgens mij zit de simkaart prima in het vakje, ik heb dit al eens eerder gecontroleerd. Mocht het probleem niet verholpen zijn laat ik van mij horen.


Reageer