Skip to main content

Jullie hebben mijn simkaart afgelopen zaterdag onterecht geblokkeerd. Ik heb direct gereageerd en betaald. Zondag was mijn kaart nog steeds geblokkeerd, geen nette hulp ontvangen en vandaag is deze nog geblokkeerd.

 

Jullie hebben mijn kaart gereset, ik heb deze 15 min uitgezet en geen resultaat. Inmiddels is mijn telefoon stuk, dus simkaart in een andere telefoon. Ik kan niet via what’s app communiceren. Wat is de status en hoe dragen jullie zorg dat vandaag mijn simkaart weer actief is.

 

Ik kan niet bellen, niet appen en kan nu alleen via een beperkte hotspot via dit medium communiceren.

 

Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken.

Reden van de blokkade was dat mijn verbruik hard omhoog ging. Daar heb ik een sms op gekregen en ik heb bevestigd dat dit correct was. Vervolgens werd ik geblokkeerd en diende ik 100 euro te betalen, wat ik gelijk heb gedaan. ik zit nu in het buitenland, ben telefonisch voor niemand bereikbaar. Kan alleen online wanneer ik in een gebied ben met mensen, die zo vriendelijk willen zijn een hotspot aan te maken.  

 

Nu is het dubbel pech dat mijn telefoon is stuk gegaan, heb een tijdelijke andere kunnen regelen, maar nog geen netwerk. 


Hoi @Jantine Berkelaar,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb je aansluiting er even bij gepakt zodat ik met je mee kan kijken.

Je simkaart is geblokkeerd geweest omdat je binnen een korte tijd hoge kosten hebt gemaakt aan internetverbruik buiten je bundel. Om deze reden blokkeren wij je simkaart uit voorzorg, zodat de kosten niet hogerop kunnen lopen. Via een aanbetaling kun je je simkaart dan weer deblokkeren.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. Zodra je een aanbetaling doet, is je telefoon gedeblokkeerd. Je kunt dan het best even je telefoon opnieuw opstarten. Ik zie dat dit echter niet de reden was dat je geen bereik had en dat je het hebt kunnen oplossen door handmatig een netwerk te selecteren in het buitenland. Fijn dat het zo is opgelost! 😊

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer