.

Beantwoord

Simkaart onbekend. Waar komt dat door?

  • 17 September 2015
  • 6 reacties
  • 2269 Bekeken

Badge
Ik neem de Samsung S III over van mijn man. Alles werkt behalve de simkaart. In mijn oude Samsung Galaxy Advance nooit een probleem gehad met de simkaart. Ook niet als ik de kaart weer gewoon terug zet. In mijn telefoon werkt de kaart, in de S III niet, toestel blijft aangeven 'plaats simkaart'.
Wie weet raad?
Heb al op het forum gekeken en heb geprobeerd de simkaart iets 'dikker' te maken maar dat helpt niet.
Toestel is 100 % simlockvrij.
icon

Beste antwoord door Naat9 17 September 2015, 10:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ik was te snel met mijn vraag en heb het inmiddels zelf opgelost...
Reputatie 7
Hallo Naat9, fijn dat het is opgelost.

Kun je ook aangeven wat de oplossing was? Als je die hier mede deelt dan kan dat wellicht behulpzaam zijn voor anderen die met een zelfde probleem kampen.
Badge
Ik had niet in de gaten dat je de kaart vast moest klikken...dat was in mijn oude niet, daar hoefde ik de sim alleen in te schuiven. Simpele oplossing maar je moet het maar weten... Youtube bracht de oplossing, ik tikte het probleem even in op Google en zie daar...de oplossing lag klaar!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Naat9,

Bedankt dat je de oplossing met ons hebt gedeeld 🙂 Ik heb 'm daarom meteen als antwoord gemarkeerd. Goed dat je nu de telefoon van jouw man in gebruik kunt nemen. Ben je er blij mee?

Groetjes, Tiury
Badge
Tuurlijk ben ik er blij mee. Ik hoef niet de nieuwste te hebben maar dat deze iets meer mogelijkheden biedt dan mijn vorige, is heel prettig.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Naat9,

Leuk 🙂 Het mooie aan smartphones is dat ze zoveel mogelijkheden hebben.

Veel plezier ervan en als je nog iets wilt weten, dan zijn we altijd op het forum aanwezig 😳

Reageer