.

Beantwoord

Simkaart om administratieve reden buiten gebruik

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Ik heb zondag mijn simkaart geblokkeerd ivm verlies, en direct een nieuwe besteld. Vandaag binnen gekregen, maar nu kan ik nog steeds niet bellen. Ik krijg telkens de melding dat de simkaart/aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Moet ik hier zelf actie op ondernemen? Het zou erg fijn zijn als ik vanavond weer kan bellen!
Gr
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 14:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Luuq,

Uit onze gegevens blijk dat je reeds gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer