Ik heb na drie pogingen mijn nieuwe simyoni simkaart ontvangen. Nu vul ik het nummer in op simyo.nl en staat er elke keer "het opgegeven simkaartnummer is verkeerd"
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ryry,
Fijn om te lezen dat je je simkaart hebt ontvangen! 😳 Is het de simkaart in de envelop met het kadootje? Deze hoef je niet meer te activeren. Je hebt alleen nog je vier-cijferige pincode nodig. Log in op Mijn Simyo en ga naar Instellingen > Simkaart. Bij pincode zie je naast de zwarte bolletjes 'Tonen' staan. Als je daarop klikt, zie je je pincode. :$
Laat je even weten of het is gelukt? :)
Groetjes, Angelica
Fijn om te lezen dat je je simkaart hebt ontvangen! 😳 Is het de simkaart in de envelop met het kadootje? Deze hoef je niet meer te activeren. Je hebt alleen nog je vier-cijferige pincode nodig. Log in op Mijn Simyo en ga naar Instellingen > Simkaart. Bij pincode zie je naast de zwarte bolletjes 'Tonen' staan. Als je daarop klikt, zie je je pincode. :$
Laat je even weten of het is gelukt? :)
Groetjes, Angelica
De simkaart werkt niet. heb pincode ingevuld maar ik kom niet op het netwerk
Hoi Ryry,
Ik heb op jouw andere topic gereageerd. Zullen we de conversatie daar verder houden? Zo houden we het overzichtelijk en gaan we niet per ongeluk dubbele optie proberen. Dit zou zonde zijn!
Groetjes,
Angela
Ik heb op jouw andere topic gereageerd. Zullen we de conversatie daar verder houden? Zo houden we het overzichtelijk en gaan we niet per ongeluk dubbele optie proberen. Dit zou zonde zijn!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.