.

Beantwoord

Simkaart nummer Simyo

  • 18 July 2013
  • 9 reacties
  • 371 Bekeken

hoe moet je je simkaartnummer van simyo vinden als je van je (gewone) simkaart een micro simkaart hebt gemaakt?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 July 2013, 14:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
hoe moet je je simkaartnummer van simyo vinden als je van je (gewone) simkaart een micro simkaart hebt gemaakt?

Hoi RobinVink,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik dit heb ontvangen zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Hallo,

Ook ik zou graag mijn simkaartnummer willen hebben.

Alvast bedankt

Groeten,
Marjolein
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mayooo,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik wil ook graag mijn simkaartnummer weten.

Groet,

Rebecca
Badge +6
Hallo,

Ik wil ook graag mijn simkaartnummer weten.

Groet,

Rebecca


Hoi Bec,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.
Hallo, ik ben van Simyo prepaid naar Simyo sim-only gegaan en wil ook mijn nummer behouden, maar weet mijn simkaartnummer niet, door bovenstaande reden. Zouden jullie die ook aan mij willen mailen? Hartelijk dank en groet,
Vera
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum veraeline,

Als je overstapt van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement, hoef je geen simkaartnummer in te voeren. Ik zie dat je al een abonnement hebt besteld, maar dat je de simkaart van het abonnement nog niet hebt geactiveerd. Ik wil je vragen om de simkaart ook niet te activeren en de overstap naar een abonnement via je persoonlijke prepaid pagina te regelen. In dit topic kun je terug vinden hoe je over kunt stappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement.

Je moet er wel rekening mee houden dat je huidige prepaid aansluiting een negatief tegoed heeft. Je zal daarom eerst moeten opwaarderen. Het eventuele resterende beltegoed zal vervolgens automatisch worden verrekend met je factuur van je Simyo abonnement.

Ook voorkom je het betalen van aansluitkosten als je de overstap link gebruikt.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Het is niet gelukt. Ik heb je een privé bericht gestuurd. Ik hoop dat je me snel kunt helpen, want ik wil graag kunnen bellen en gebeld kunnen worden. 

Groetjes,

Vera
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Het is niet gelukt. Ik heb je een privé bericht gestuurd. Ik hoop dat je me snel kunt helpen, want ik wil graag kunnen bellen en gebeld kunnen worden. 

Groetjes,

Vera


Hoi veraeline,

Ik heb zojuist mijn inbox bekeken, maar ik heb geen berichtje ontvangen. Wat krijg je precies voor melding als je de overstap link gebruikt?

Groetjes,

Alex

Reageer