Skip to main content
Hallo!



Ik wil graag mijn simkaart nummer weten, maar het nummer wat onder mijn gegevens staat is niet 9 cijferig.

Kunnen jullie mij het volledige nummer geven asjeblieft? Mijn simkaart is verknipt namelijk.



Bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groeten,



Romy
Hoi RMV,



Welkom op het Simyo forum,



Op de Simyo website - Mijn Simyo - Instellingen - Simkaart vind je het nummer.



De oude nummers zijn 8 cijferig, uit het volledige 19 cijferig nummer is het nummer wel te achterhalen, een moderator zal je hier verder over inlichten. (ik heb deze info via het KPN-forum)
Wil je simkaart nummer misschien weten i.v.m. een overstap naar een andere provider? Zo ja, is dit Ben? De cijfers op je Mijn Simyo zijn correct. Mochten mijn vermoedens kloppen dan contact opnemen met de nieuwe provider (Ben). Deze hebben al maanden moeite met het accepteren van de Simkaart nummers van KPN / Simyo die uit 8 cijfers bestaan.
Hoi RMV, ook namens mij welkom op het Simyo forum :)



Zo te lezen hebben franswon en Raytje het antwoord en aanvulling gegeven op jouw vraag. Het simkaartnummer op Mijn Simyo is het 8-cijferige simkaartnummer dat je nodig heb om over te stappen met nummerbehoud. Mocht je volgende provider dit nummer niet accepteren, dan is het zaak dat ze een andere manier voor je vinden om deze aanvraag alsnog te kunnen doen 🙂.



Laat je ons weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury

Reageer