Hallo
Ik heb dezelfde vraag als vele anderen geloof ik.
Maar ik wil overstappen naar een andere provider en moet hier mn simkaart nummer invullen,
Dit is bij mij een 8 cijferig nummer maar dit is elke keer niet goed als ik het invul.
Zou u mij het juiste simkaart nummer kunnen sturen.
Ik denk een langer nummer.
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi jouw Simkaartnummer is juist alleen heeft een bepaalde provider, misschien wel meer, moeite om om deze te accepteren. Beste wat je kunt doen is contact op nemen met hun verkoop afdeling en dan moet het goed gaan.
Hoi Gerad,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je gaat overstappen naar een andere provider 😞 Mag ik vragen waarom je deze keus hebt gemaakt?
Ik sluit me in dit geval aan bij het antwoord van Raytje. Het simkaartnummer wat op Mijn Simyo staat is juist. Al onze simkaarten hebben 8 cijfers en niet meer. Op het moment dat dit nummer niet geaccepteerd wordt bij je bestelling, raad ik je aan contact op te nemen met jouw nieuwe provider. Wellicht dat zij dit handmatig kunnen invoeren voor je.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt voor je antwoord!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je gaat overstappen naar een andere provider 😞 Mag ik vragen waarom je deze keus hebt gemaakt?
Ik sluit me in dit geval aan bij het antwoord van Raytje. Het simkaartnummer wat op Mijn Simyo staat is juist. Al onze simkaarten hebben 8 cijfers en niet meer. Op het moment dat dit nummer niet geaccepteerd wordt bij je bestelling, raad ik je aan contact op te nemen met jouw nieuwe provider. Wellicht dat zij dit handmatig kunnen invoeren voor je.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt voor je antwoord!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.