Skip to main content
Waarom klopt mijn simlaartnummer niet bij overstappen met nummer behood
Ik heb hetzelfde probleem! Zou hier ook graag antwoord op hebben.

Groetjes,

Etchika
Dan heeft de provider waarschijnlijk moeite met de 8 cijferige nummers van KPN / Simyo.



Willen jullie toevallig naar BEN?
Ik wil naar Vodafone overstappen
controleer even het nummer op je MijnSimyo > instellingen > simkaart. Daar staat het nummer ook vermeld en moet overeen komen met die op de simkaart.
Hoi Diemo en Etchika,



Als eerst wil ik Diemo verwelkomen op het Simyo Forum 🙂 Leuk dat je je vraag hier stelt!



Wat onhandig dat jullie te horen krijgen dat het simkaartnummer niet klopt! Zoals Raytje al aangaf, kun je het simkaartnummer vinden door in te loggen op Mijn Simyo en daarna te surfen naar Instellingen > Simkaart. Op deze pagina vind je je simkaarnummer dat acht cijfers bevat.



Blijft je nieuwe provider erbij dat het nummer niet klopt? Dan raad ik je aan om bij die nieuwe provider te controleren of ze daadwerkelijk Simyo hebben ingevoerd en geen andere provider. Als ze namelijk jouw simkaartnummer koppelen aan Simyo, dan hoort het helemaal in orde te komen!



Laten jullie me weten of het zo gaat lukken?



@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer