Hallo, ik heb op 27-09-22 een sim-only abonnement besteld bij Simyo via Belsimpel. Zij zeiden in de mail dat jullie een simkaart naar mij op zouden sturen, maar deze heb ik nooit ontvangen. Ik heb voor nummer behoud gekozen en gister is dan ook mijn nummer overgezet naar mijn nieuwe simkaart, maar die heb ik nog niet! Wel heb ik al mijn simkaart kunnen activeren via de app. Doordat jullie mijn simkaart nog niet hebben opgestuurd, ben ik nu een paar dagen niet bereikbaar. Graag hoor ik zo snel mogelijk van jullie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen! Deze zou je met 2-3 werkdagen na je bestelling in je brievenbus moeten hebben. Helaas komt het soms voor dat de simkaarten bij PostNL kwijtraken of dat je adres niet helemaal goed is doorgegeven.
Ik ga met je meekijken wat de oorzaak is en ik stuur je dan ook meteen een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (volledig adres, geboortedatum en e-mailadres)? Dan zoek ik je aansluiting op in ons systeem.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.