Skip to main content
Hallo ergens in januari heb ik prepaid van jullie aangevraagd, helaas werkte T-mobile niet mee.

Ik zou pas vanaf vandaag 06-03-2015 kunnen overstappen het probleem is echter dat ik geen simkaart of starterspakket van jullie heb ontvangen. Inmiddels wel enkele smsjes tot gisteren alleen ben ik nu niet meer bereikbaar en kan ik o.a. jullie klantenservice niet bereiken omdat ik niet kan bellen.

Hoop dat dit als nog met spoed geregeld kan worden.





M.v.g. een (nieuwe) klant
Hoi Yaiden050,



Welkom op ons forum en bij Simyo:D



Je bericht heb ik verplaatst naar het subforum simkaart, zo houden we het forum lekker overzichtelijk.



Ik zie dat jij jouw vraag ook per mail hebt gesteld. Er is een nieuwe simkaart onderweg. Kun je mij laten weten of je deze simkaart wel hebt ontvangen?
Hallo Ruud, via de mail had ik contact met Esma, en ik heb vandaag mijn Simkaart ontvangen op een alternatief adres.. En het werkt! Geweldig zelfs want ik heb hier max bereik en met T-mobile had ik GEEN of min bereik. Super!
Hoi Yaiden050,



Goed om te horen dat alles goed gegaan is en het zo snel geregeld is 🙂 Erg fijn dat je nu op een netwerk zit waarop je bereik hebt.



Mocht je nog vragen hebben dan zien we je graag weer op het forum 🙂

Reageer