Skip to main content
Ik ben van abonnement binnen simyo veranderd.

Dit betekent een andere simkaart en ik heb  nummerbehoud gevraagd.

Ik krijg een aantal mailtjes waar eea wordt uitgelegd.

Ook wordt mij een nieuwe simkaart toegezonden met een tijdelijk nieuw telnr.

Gevraagd wordt om in te loggen op mijn simyo met mijn tijdelijke telnr en mijn oude w8woord.

Dit lukt nu wordt er gezegd dat ik mijn nr van de nieuwe simkaart kan invoeren( WAAR DAN?)

Als ik kijk in mijn instellingen staat er wel het tijdelijke telnr maar daaraan gekoppeld het oude simkaartnr.

In de instellingen is ook een pincode af telezen alsmede een pukcode maar deze horen beide bij de oude simkaart.

Als ik mijn telefoon aanzet met mijn nieuwe simkaart wordt er om een pincode gevraagd en je raadt het al die werkt niet want die hoort bij de oude simkaart. Oh ja in de mailtjes die ik heb gehad wordt met geen enkel woord gerept over een nieuwe pincode.



Wie o wie maakt mij wijzer??
Hoi podgio,



Welkom op het forum :)



Volgens mij is het niet zo ingewikkeld. Het tijdelijke nummer kun je helemaal vergeten. Je kunt inloggen op Mijn Simyo met je eigen, behouden telefoonnummer. Je nummer is al overgenomen op 21-05-2014. Je ziet dan bij de tab Mijn Gegevens je nieuwe pin- en pukcode staan. Ook hebben we 23-05-2014 deze codes gemaild, toen je je nieuwe sim hebt geactiveerd.



Laat je weten of je er zo uitkomt?

Reageer