Mijn man heeft sim only besteld en op 14 mrt zou zijn huidige mobiele nummer worden overgezet. Door omstandigheden heeft hij zijn simkaart niet de dag van tevoren geactiveerd. Nu wij dit een paar dagen later alsnog proberen te doen kan hij niet inloggen met zijn tijdelijke nummer en wachtwoord. Kortom hij kan dus nu niets doen om de zaak werkend te krijgen. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb 12 maart een simkaart besteld. Een foute en geannuleerd. Contact gehad 13 maart met deklantenservice. Met het verzoek een nanokaart op te sturen. Waarschijnlijk was de 1ebestelling al onderweg. Maar niet getreurt meteen de juiste: een nanokaart besteld online. Deze zou ook verstuurd worden. Helaasnog niets ontvagen en de 1e bestelling is ook niet geannuleerd en beltegoed teruggestort. Mijn nieuwe iphone5 is vandaag binnen gekomen maar helaas is bellen niet mogelijk. Graag uw reactie
Denk dat dit een vraag van een andere orde is. Wij hebben zelf te laat actie genomen en willen dat herstellen.
Hoi Josej,
Dat werkt inderdaad niet. Als het nummer is overgenomen, dan bestaat het tijdelijke nummer niet meer 🙂 Je man kan dus inloggen met het behouden telefoonnummer. Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
@Thieu, Welkom op het forum :)
Ik zie dat je hier dezelfde vraag hebt gesteld. Ik wil je vragen om in de toekomst maar op één plek in het forum je vraag te stellen. Ik zal het doorverwezen topic sluiten. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Ik zie in onze gegevens terug dat je een vervangende nano simkaart hebt besteld op 13-03-2014. Deze is op opgestuurd, maar niet aangekomen 😞 Je kunt het beste nog een keer een nano-simkaart bestellen. Ik vergoed nu nogmaals 5,- voor je, want was al wel een keer gebeurd. Zou je willen laten weten als je de nieuwe nano-simkaart hebt ontvangen?
Dat werkt inderdaad niet. Als het nummer is overgenomen, dan bestaat het tijdelijke nummer niet meer 🙂 Je man kan dus inloggen met het behouden telefoonnummer. Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
@Thieu, Welkom op het forum :)
Ik zie dat je hier dezelfde vraag hebt gesteld. Ik wil je vragen om in de toekomst maar op één plek in het forum je vraag te stellen. Ik zal het doorverwezen topic sluiten. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Ik zie in onze gegevens terug dat je een vervangende nano simkaart hebt besteld op 13-03-2014. Deze is op opgestuurd, maar niet aangekomen 😞 Je kunt het beste nog een keer een nano-simkaart bestellen. Ik vergoed nu nogmaals 5,- voor je, want was al wel een keer gebeurd. Zou je willen laten weten als je de nieuwe nano-simkaart hebt ontvangen?
Dank je voor je antwoord. Zojuist online wederom een nanokaart besteld.
Hoop dat hij snel arriveerd.
De fee ontvangen op 14 maart. Sorry dat ik dit niet had opgemerkt.
Hartelijke groet,Thieu
Hoop dat hij snel arriveerd.
De fee ontvangen op 14 maart. Sorry dat ik dit niet had opgemerkt.
Hartelijke groet,Thieu
We zijn helemaal blij! We hadden het zelf kunnen bedenken..........een kind kan de was doen! Dank!
Hi Thieu en Josej,
Dank jullie wel voor de terugkoppeling! 😮
Dank jullie wel voor de terugkoppeling! 😮
Nanokaart ontvangen. Daarvoor dank deze geactiveerd
Daarna in iphone5s geplaatst en pincode ingegeven die ik kreeg na activatie
Telefoon geinstalleerd maar bellen gaat niet. Wat te doen?
Daarna in iphone5s geplaatst en pincode ingegeven die ik kreeg na activatie
Telefoon geinstalleerd maar bellen gaat niet. Wat te doen?
Zojuist geconstateerd dat het simkaartnummer die ik geactiveerd hebt niet hetzelde is als het simkaartnummer in mijn mail die ik na actvitatie meteen ontving. Vreemd vind ik. Nu heb ik een simkaart maar geen bijpassend persoonlijke code en puckcode. Kan nu niet meer bellen. Heel vervelend graag snel een oplossing
Na nader onderzoek geeft de telefoon aan bij info netwerk: simkaart niet geproviseerd. Kaartnummer van de activatie is XXXXXX64 met daarna melding van bijbehorende pincode. Zoals u kunt zien geheel anders dan op mijn.simyo
Hi Thieu,
Je hebt je nieuwste simkaart proberen te activeren, maar had de verkeerd bestelde simkaart (XXXXXX86) nog niet geactiveerd. Je had ze dus eigenlijk allebei na elkaar moeten activeren.
Ik zie in je gegevens dat je vanmorgen ook al even telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Onze IT'ers gaan nu je nanosim koppelen aan je aansluiting. Je krijgt zometeen ook een nieuw mailtje met een pin- en pukcode.
Ik reset je verbinding, vanaf 12.45u vandaag werkt alles zoals het zou moeten werken :D
Kun je laten weten of het werkt?
Je hebt je nieuwste simkaart proberen te activeren, maar had de verkeerd bestelde simkaart (XXXXXX86) nog niet geactiveerd. Je had ze dus eigenlijk allebei na elkaar moeten activeren.
Ik zie in je gegevens dat je vanmorgen ook al even telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Onze IT'ers gaan nu je nanosim koppelen aan je aansluiting. Je krijgt zometeen ook een nieuw mailtje met een pin- en pukcode.
Ik reset je verbinding, vanaf 12.45u vandaag werkt alles zoals het zou moeten werken :D
Kun je laten weten of het werkt?
Hoi Ernst,
Mijn telefoon kan weer bellen en smsen.:)
Dank je wel
Mijn telefoon kan weer bellen en smsen.:)
Dank je wel
Mijn telefoon kan weer bellen en smsen.:)
Dank je wel
Geen dank! 😮
Nanokaart
Graag zou ik willen weten of jullie de simkaart retour hebben ontvangen. Zo ja zou ik graag de aankoopprijs retour krijgen zoals eerder toegezegd. In totaal heb ik 3 keer betaald en 1 maal retour ontvangen
Alvast hartelijk dank
Thieu
Graag zou ik willen weten of jullie de simkaart retour hebben ontvangen. Zo ja zou ik graag de aankoopprijs retour krijgen zoals eerder toegezegd. In totaal heb ik 3 keer betaald en 1 maal retour ontvangen
Alvast hartelijk dank
Thieu
Graag zou ik willen weten of jullie de simkaart retour hebben ontvangen. Zo ja zou ik graag de aankoopprijs retour krijgen zoals eerder toegezegd. In totaal heb ik 3 keer betaald en 1 maal retour ontvangen
Alvast hartelijk dank
Thieu
Hi Thieu,
Je krijgt per direct de andere 5 terug 😮
oude simkaart weggegooid maar moet hem nog een maand gebruiken
Hoi serbon74,
Dat is niet zo handig!
Als je inlogt op Mijn Simyo, dan vind je onder het kopje Instellingen > Simkaart de mogelijkheid terug om een vervangende simkaart te bestellen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.