Skip to main content
antwoord

Simkaart niet ontvangen?

  • September 24, 2025
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

18e sim prepaid kaart besteld maar deze is 4 werkdagen nog niet binnen. Dit zou na 3 werkdagen er moeten zijn. Zie ook niets komen in de post app 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Sebastiaan20,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je je simkaart nog niet binnen hebt!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan controleer ik graag je adresgegevens in Mijn Simyo. Ik verstuur je dan ook een nieuwe simkaart.

Thanks voor je hulp! ​@Friesian 🙂

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • September 25, 2025

Beste ​@Sebastiaan20  - Sebastiaan.

Wat raar controleer even of je gegevens naw, kloppen in jouw Mijn Simyo. Een moderator zal ook nog reageren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice via WhatsApp, maar 1 service kanaal heeft de voorkeur.

Succes. 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • September 25, 2025

Hi ​@Sebastiaan20,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je je simkaart nog niet binnen hebt!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan controleer ik graag je adresgegevens in Mijn Simyo. Ik verstuur je dan ook een nieuwe simkaart.

Thanks voor je hulp! ​@Friesian 🙂

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • September 26, 2025

Heb ik gestuurd, Roeqajja


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 26, 2025

Hi ​@Sebastiaan20,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je privébericht zojuist beantwoord en help je graag verder via deze weg!

Groetjes,
Roeqajja