Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik heb mijn vervangende normale simkaart geactiveerd maar deze doet het niet.

Er staat SIM-kaart niet geregistreerd. Wat kan ik hieraan doen?

Ook heb ik vandaag een Nano simkaart besteld maar deze komt pas over 2 dagen binnen, dit kan hier lijkt mij toch geen verband mee hebben?



Alvast bedankt.
Ik kan het topic niet verwijderen, maar mijn probleem is reeds opgelost.
Weet je ook wat de oplossing heeft gebracht? Wil je deze dan delen? Dat kan handig zijn voor mensen met een soortgelijk probleem.



Om die reden worden topics ook nooit verwijderd..🆒
Hoi Joyce147, welkom op het Simyo forum!



Super fijn om te lezen dat het is opgelost. Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd wat de oplossing was. Op deze manier kunnen, zoals RicoK zegt, andere mensen weer geholpen worden :D



Als je ondertussen nog een andere simkaart besteld, dan staat dit los van het activeren van je huidige vervangende simkaart.



Laat je het ons weten wat de oplossing was? :$



@RicoK; top dat je zo goed meedenkt!
Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik heb mijn telefoon uitgezet en na 5 minuten weer opnieuw opgestart hierna deed de simkaart het opeens wel!
Hoi Joyce147,



Dan kan het komen doordat je simkaart iets later was geactiveerd op het netwerk. Je telefoon heeft in dit geval het seintje dat je simkaart geactiveerd is niet helemaal door gekregen. Als je 'm dan opnieuw opstart, krijg je telefoon wel meteen dat signaaltje. Fijn dat het nu helemaal is opgelost en je weer kunt bellen! :$



Groetjes, Tiury

Reageer