Skip to main content
Hoi, 



Ik heb een nieuwe simkaart vanwege een nieuwe telefoon, maar hij geeft steeds aan : geen service / simkaart niet geprovisioneerd. 

Ik heb al meerdere keren de telefoon aan en uit gezet, en simkaart opnieuw erin gedaan, maar dit heeft allemaal niet gewerkt. 



Hoe kan ik de simkaart laten werken? (Ik heb het wel al geactiveerd) 



Alvast bedankt! 
Hoi maggiemango, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je gisteren ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Onze IT afdeling heeft je huidige simkaart gecheckt, en die was goed aangemeld op het netwerk.Het lijkt dan haast aan je telefoon te liggen 😞 Het kan zijn dat die de simkaart niet (goed) herkent omdat ie niet goed contact maakt. In dat geval wil deze tip wel eens helpen.

Ik ben benieuwd, dus hou ons op de hoogte!

Reageer