Hallo,
ik heb geen service sinds ik mijn vervangende simkaart geplaatst heb, en de telefoon geeft aan dat de sim niet geprovisioneerd is, wat kan ik hier aan doen? Mobiel internet werkt ook niet?
Bladzijde 1 / 1
Heb je je simkaart al geactiveerd ? http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-22327151
Zo ja dan zou je je toestel even uit en weer aan moeten zetten. Als dat nog niet werkt dan is het waarschijnlijk nodig om je simkaart er even uit te halen en er opnieuw in te doen. http://www.nanosimkaarten.nl/telefoon-problemen/simkaart-niet-geprovisioneerd/
Graag hoor ik of dit heeft geholpen.
Zo ja dan zou je je toestel even uit en weer aan moeten zetten. Als dat nog niet werkt dan is het waarschijnlijk nodig om je simkaart er even uit te halen en er opnieuw in te doen. http://www.nanosimkaarten.nl/telefoon-problemen/simkaart-niet-geprovisioneerd/
Graag hoor ik of dit heeft geholpen.
Hoi hannekehouben, welkom op het forum en gelukkig nieuwjaar!
Ik zie dat je al geregeld gebruik maakt van internet. De tips van Martijn hebben dus geholpen?
Martijn; dank voor je hulp!
Ik zie dat je al geregeld gebruik maakt van internet. De tips van Martijn hebben dus geholpen?
Martijn; dank voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.