.

Beantwoord

Simkaart niet beschikbaar

  • 14 January 2013
  • 7 reacties
  • 775 Bekeken

Badge
dag Simyo,
reeds heb ik mijn simkaart geactiveerd en is mijn oude nummer overgezet naar dit nieuwe abonnement.
toch krijg ik steeds 'n melding op mijn telefoon, nadat ik met mijn pincode ben ingelogd. Hierin staat dat mijn SIM niet beschikbaar is en dat ik contact moet opnemen met de serviceprovider. Kunnen jullie dit probleem verhelpen? Ik heb een samsung star, zou het wellicht daar aan liggen?

groetjes Fonske2 
icon

Beste antwoord door Wayne 15 January 2013, 16:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Fonske2,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit probleem verholpen is?
Badge
Welkom op het forum Fonske2,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit probleem verholpen is?


Helaas, ik heb mijn toestel uitgezet, simkaart eruit en weer erin gedaan, en mijn toestel aangezet, maar mijn sim is nog steeds niet beschikbaar. Wel heb ik mijn sim gebruikt in een ander toestel (samsung galaxy ace) geprobeerd en daar doet hij het wel. Dus hoe kan het nu dat de simkaart het niet op mijn toestel doet?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fonske2,

Ik vraag me af of het het toestel wel simlockvrij is, omdat je aangeeft dat de simkaart wel werkt in een ander toestel. Je kunt een toestel gratis simlock vrij laten maken als het toestel ouder dan een jaar is. Hiervoor moet je contact opnemen met de provider waarvan het toestel afkomstig is.

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex

ik heb het onderzocht of mijn mobiel simlock vrij is, en dat is 'ie wel. Ik kan er namelijk wel mee bellen naar al mijn oude contacten met de simkaart van Simyo. Dus daar ligt het niet aan. Toch blijft bij mij het probleem dat mijn telefoon in "phone freeze" stand zit, waardoor ik alleen de functies SOS en Oproep kan gebruiken. 

groetjes Fons
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fonske2,

Heb je al contact gehad met de helpdesk van het merk toestel? Het probleem is niet netwerktechnisch of simkaarttechnisch.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Fonske2,

Heb je al contact gehad met de helpdesk van het merk toestel? Het probleem is niet netwerktechnisch of simkaarttechnisch.

Groetjes,

Alex


nee nog die, dus dat ga ik dan maar eens eerst doen 😉
Reputatie 5
Badge +10
Ben benieuwd naar de uitkomst. Zou je het even kunnen laten weten. Dan hebben alle forum gebruikers er ook wat aan.

Groetjes,

Alex

Reageer