Skip to main content
Hallo,



Net een abonnement afgesloten bij Simyo, vandaag overgestapt en gisteren de kaart geactiveerd.



Helaas doet mijn simkaart het niet, nummer is buiten gebruik dus kan niet gebeld worden of zelf iemand bellen.





Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die adviseerden mij terug te bellen om 17:00 uur indien mijn simkaart nog niet werkte, rond 17:15 weer gebeld en toen werd er geadviseerd te wachten tot 18:05 want dan zou hij moeten werken na het herstarten van de telefoon, werd gegarandeerd.



Simkaart uit de telefoon gehaald, opnieuw geplaatst en opgestart, nog steeds geen netwerk. Hoe nu verder?



Help? 😞
Hoi Dubeam, welkom bij Simyo! :D



Wat vervelend dat je simkaart niet meteen werkte na het activeren 😞 Ik zie dat je simkaart zich om 17:25 succesvol heeft aangemeld bij het KPN netwerk en vanaf dat moment hoor je er mee te kunnen bellen.



Omdat je aangeeft dat dit nog niet het geval is en ik nog niet zie dat je er gebruik van hebt gemaakt, reset ik momenteel je simkaart. Hiermee geef ik je simkaart een nieuwe toegang tot het netwerk! Zou je nogmaals je telefoon even uit/aan willen zetten en handmatig naar het best beschikbare netwerk willen zoeken? Je simkaart is dan helemaal klaar voor gebruik 🙂



Laat je me weten of het ook zo is? 😃
Hallo Tiury,





Bedankt voor je reactie.



Ik heb je instructies opgevolgd en alsnog is mijn simkaart niet actief, telefoon herstart en handmatig netwerk gekozen.
Hoi Dubeam,



Je verbruik verraadde het al een beetje, maar ik heb je voor de zekerheid even gebeld en hij deed het weer 🙂 Waarom het zo lang duurde voordat je simkaart weer werkte ben ik voor je aan het uitzoeken. Hier kom ik nog op terug 🙂



Fijn weekend alvast!

Reageer