Skip to main content
Hoi,



Ik heb gister een nieuw simgekregen en deze via de website geactiveerd, maar hij werkt nog niet. Mijn telefoon was gestolen dat is waarom ik een nieuw sim heb aangevraagd.



Heb mijn telefoon al vaak aan en uit gezet en heb gister rond 12:00 uur de kaart geactiveerd, wat te doen?





Gr W
Hallo,



Ik heb een vraag nou ik heb een abbonement van jullie bellen en internet op een dag moest ik nodig bellen terwijl me bel minuten al op waren dat heb ik gedaan daarna moest ik weer bellen toen hoorde ik dt mijn abbonement buiten actief is gesteld hee raar eigenlijk want heb er namelijk nog nooit last van gehad aub help want nu is mijn internet vol en bellen ook maar kan er niks mee ze zijn allebij niet actief betaal ik ook lekker niks per maand !! Aub tips of fix dit gewoon




Misschien vertelt Mijn Simyo je wat er aan de hand is. Voor de rest betwijfel ik of er iemand van Simyo dit weekend op dit forum actief is, en de telefonische klantenservice is ook gesloten, dus misschien is het beter Twitter via https://www.twitter.com/simyoNL te proberen.
THX zal ik doen





Hallo,



Ik heb een vraag nou ik heb een abbonement van jullie bellen en internet op een dag moest ik nodig bellen terwijl me bel minuten al op waren dat heb ik gedaan daarna moest ik weer bellen toen hoorde ik dt mijn abbonement buiten actief is gesteld hee raar eigenlijk want heb er namelijk nog nooit last van gehad aub help want nu is mijn internet vol en bellen ook maar kan er niks mee ze zijn allebij niet actief betaal ik ook lekker niks per maand !! Aub tips of fix dit gewoon




Misschien vertelt Mijn Simyo je wat er aan de hand is. Voor de rest betwijfel ik of er iemand van Simyo dit weekend op dit forum actief is, en de telefonische klantenservice is ook gesloten, dus misschien is het beter Twitter via https://www.twitter.com/simyoNL te proberen.


Men dit is wel heel naar dit. er komt gewoon geen reactie op het forum op de telefoon niet al de hele dag aan het proberen. het is pinkser weekend dus nou zullen we zien dat ik tot dinsdag kan gaan wachten? lekker dit, Simyo.
Hoi NoDiscipline,



Hier op het forum proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren en dat lukt doorgaans ook best goed.

Het is inderdaad even jammer als je op vrijdagmiddag een vraag stelt en het Pinksterweekend komt erna.

De moderatoren hier op het forum zijn ook maar mensen en hebben in het weekend en op feestdagen ook vrij. Soms vinden we nog een gaatje om wat te werken in het weekend en dan staan we je graag te woord, maar dat is niet standaard.



Inmiddels ben je al geholpen door 1 van mijn collega's die tijd vond om op Twitter te werken lees ik in je gegevens 😮

Reageer