Hallo allemaal
Ik heb een probleem en hoop het met jullie hulp weer in orde te krijgen...Heb een ander telefoon ..maar de simkaart van jullie werkt niet naar behoren...het komt dan een venster te staan..waar op staat...niet aangemeld bij netwerk...hoe kan ik het oplossen ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi uschi, welkom op het Simyo forum :)
Wat vervelend dat je een nieuwe telefoon hebt, maar de Simyo simkaart daar niet in werkt. Om je hier mee te kunnen helpen, heb ik iets meer informatie van je nodig 🙂.
Graag hoor ik:
- Of de simkaart het nog wel in een andere telefoon werkt
- Of je de simkaart hebt geknipt
- Wat er gebeurt als je de telefoon met simkaart opstart (vraagt hij om een pincode?)
- Wat er gebeurt als je handmatig naar het KPN netwerk zoekt met de telefoon 🙂.
Laat je het me weten? Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat je een nieuwe telefoon hebt, maar de Simyo simkaart daar niet in werkt. Om je hier mee te kunnen helpen, heb ik iets meer informatie van je nodig 🙂.
Graag hoor ik:
- Of de simkaart het nog wel in een andere telefoon werkt
- Of je de simkaart hebt geknipt
- Wat er gebeurt als je de telefoon met simkaart opstart (vraagt hij om een pincode?)
- Wat er gebeurt als je handmatig naar het KPN netwerk zoekt met de telefoon 🙂.
Laat je het me weten? Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.