@Ry03 Klopt! Helaas is Simyo slecht tot zeer slecht te bereiken! Kwalijke zaak, maar het zullen de grote hoeveelheid problemen zijn en de beperkte aanwezigheid van medewerkers vanwege de vakantietijd, dat Simyo nog altijd bepaalde kanalen, zoals de telefonische helpdesk, voor (on)bepaalde tijd sluit.
Staat je adres (nog) wel goed in je Mijn Simyo?
@Amy @Roeqajja @Seren Graag jullie spoedige reactie.
@RicoK Bedankt voor het snelle antwoord. ja, mijn adres staat correct in Mijn simyo.
Hi @Ry03,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!
Je zou de simkaart inderdaad al binnen moeten hebben. Het zou kunnen dat je simkaart kwijt is geraakt bij PostNL. Ik stuur je graag een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder. :)
Bedankt voor je hulp @RicoK!
Groetjes,
Roeqajja