Beste Simyo,
Ik heb gisteren een nieuwe simkaart aangevraagd, gezien mijn oude mobiel gestolen is.
Echter schrok ik vandaag wakker met de gedachte aan het feit dat ik mijn huidige adres bij jullie nog niet heb doorgegeven. Dit heb ik zojuist aangepast, maar ik ben bang dat mijn simkaart nu naar het oude adres gestuurd is. Wat kan ik nu het beste doen?
Met vriendelijke groet,
Thijs Hermans
Bladzijde 1 / 1
Hoi th1j5, wat leuk dat je weer eens je 'gezicht' op het forum laat zien :)
In jouw gegevens zie ik dat je dit probleem ook in een mailtje hebt gemeld. Djogani heeft je daarin verteld dat je simkaart naar je oude adres is verstuurd.
Helaas blijkt dat te ver weg om eventjes op te gaan halen. Wat ik me best kan voorstellen.
Daarom heb ik je (voor déze ene keer) op onze kosten een vervangende simkaart gestuurd naar je nieuwe adres.
Het mailtje beschouw ik bij deze als afgehandeld, jij ook?
In jouw gegevens zie ik dat je dit probleem ook in een mailtje hebt gemeld. Djogani heeft je daarin verteld dat je simkaart naar je oude adres is verstuurd.
Helaas blijkt dat te ver weg om eventjes op te gaan halen. Wat ik me best kan voorstellen.
Daarom heb ik je (voor déze ene keer) op onze kosten een vervangende simkaart gestuurd naar je nieuwe adres.
Het mailtje beschouw ik bij deze als afgehandeld, jij ook?
Wauw fantastisch! Bevestigd opnieuw dat jullie een geweldige provider zijn! Hartstikke bedankt voor deze service!
Hoi th1j5,
Fijn om te horen dat je enthousiast bent over deze service 😉! Laat je het ons weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen?
Fijn om te horen dat je enthousiast bent over deze service 😉! Laat je het ons weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.