Ik heb vorige week mijn Simyo-account geactiveerd en er tot gisteravond met volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Ineens gaf mijn gsm (iPhone 5) aan dat er geen simkaart meer in mijn toestel zou zitten. Na herstarten deed 'ie het nog even maar al snel kwam de melding "Geen simkaart" weer terug.
Wat heb ik al geprobeerd:
1. andere simkaart in mijn telefoon --> deze kaart werkt wel.
2. mijn simyokaart in een andere telefoon --> daar werkt de kaart ook niet.
Mijn conclusie zou dan zijn dat de simkaart kapot is. Dit kan natuurlijk gebeuren maar toch niet zo snel?
Ik kan dus de klantenservice via 1233 niet bellen en een ander telefoonnummer kan ik niet vinden. Ik krijg ook geen bevestiging op mijn e-mail (verzonden via de website) dus ik weet niet of het goed komt. Vandaar mijn topic hier.
Wie kan mij helpen? - Alvast dank hiervoor.
Beste antwoord door jmjrensema
Bekijk originele reactie