Skip to main content

.

Gisteren overgegaan naar deze provider en meteen is mijn simkaart gedeblokkeert. Kunnen jullie mij helpen?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid. 

Hier het zefde gehad klantenservice gebeld en probleem is opgelost

Hoi ​@Mirjam1234,

Bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat je jouw simkaart nog niet had geactiveerd waardoor je simkaart '’geblokkeerd '’ was. Ik zie dat je simkaart inmiddels geactiveerd is en dat je bundels ook actief zijn! :) 

Nog even ter informatie: het abonnement gaat in op het moment dat je de simkaart activeert en daarmee akkoord gaat met het contract. Je kunt de simkaart activeren door in te loggen op Mijn Simyo. Op mdeze pagina] kun je de precieze stappen teruglezen! 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Seren

Bedankt. Het is ondertussen idd gelukt door te bellen met de klantenservice. Ik kron de simkaartniet activeren en miste enkele meldingen. Maar ik ben heel fijn geholpen. Dank daarvoor! 

Deze topic mag afgesloten worden 

Bedankt. Het is ondertussen idd gelukt door te bellen met de klantenservice. Ik kron de simkaartniet activeren en miste enkele meldingen. Maar ik ben heel fijn geholpen. Dank daarvoor! 

Deze topic mag afgesloten worden 

Ik ben blij om te horen dat je goed bent geholpen en dat het inmiddels is opgelost! Bij deze sluit ik deze topic.