Skip to main content
Beste Simyo en de andere,



Mijn simkaart doet het helaas na 2 jaar gebruik 't niet meer.

Nu is de vraag is het mogelijk om met spoed een nieuwe simkaart te krijgen omdat ik mijn nummer overal voor sms authenticatie gebruik.

Hierdoor kan ik dus niet meer bankieren, niet meer op mijn mail op andere plekken dan thuis, ik moet hierdor op mijn website's tijdelijk SMS authenticatie uitzetten wat stukken minder veilig is.



Oh en is het ook mogelijk om mijn Simyo account naam te kunnen overzetten naar mijn naam plaats van die mijn moeder?



Met vriendelijke groet,



Guus
Een vervangende Simkaart bestel je gemakkelijk via je Mijn Simyo

https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen



De procedure voor contract overname vind je hier;

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303?c=118
Hoi Draakwars,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals je ziet heb ik het antwoord van Raytje gemarkeerd 🙂 Dit is namelijk precies wat je kunt doen. Als je de simkaart vandaag besteld, heb je hem deze week nog in huis.



Het contract overnameformulier kun je online invullen via de link die Raytje gestuurd heeft. Mijn collega's van de backoffice zullen dit verzoek in behandeling nemen en jou laten weten wanneer het contract op jouw naam gezet wordt. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Raytje, bedankt voor je antwoord en de duidelijke doorverwijzingen.



Groetjes,

Angela

Reageer