.

Beantwoord

Simkaart is verouderd volgens Simyo mail, klopt dit?

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 450 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb meerdere zelfde simkaarten (prepay).

Vorige week kreeg ik een mail (<mailsvansimyo@e.simyo.nl> ) met de vermelding dat een van deze simkaarten verouderd is, en dat hij gratis vervangen kan worden.

Hiervoor zou er eerst 5 euro van mijn beltegoed afgehouden worden en daarna weer op de nieuwe bijgestort worden.

Als dit zo is, dan zou er toch meteen een nieuwe sim opgestuurd kunnen worden!!

Volgend mij is dit internet-fraude….en wordt je naar frauduleuze sites gestuurd.

Heb hier dus maar niet op gereageerd.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben.??

icon

Beste antwoord door Tessanne 16 January 2021, 12:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ja, er zijn meer ervaringen met die email van Simyo!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Leo,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je dit checkt op het forum! Dit is ons e-mailadres en deze e-mail is inderdaad van ons afkomstig en dus geen internet-fraude. Het klopt inderdaad dat bij de aanvraag voor een vervangende simkaart er eerst €5,- afgeschreven wordt en daarna weer bijgestort. Dit was helaas niet anders te automatiseren. Ik kan wel handmatig een gratis simkaart naar je opsturen als je mij een privéberichtje stuurt met ter controle jouw adresgegevens. 

 

Bedankt Groentjuh! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reageer