.

Beantwoord

Simkaart is geblokkeerd

  • 25 December 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo, na het opwaarderen wat op eens ook niet meer automatisch gaat, kan ik niet meer bellen. De computer stem zegt me dat dit om administratieve redenen is. Zouden jullie mijn simkaart weer willen activeren?

 

icon

Beste antwoord door Veerle 27 December 2021, 13:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

Beste @Egjagun44 , morgen, maandag, zal een moderator (= Simyo medewerker) je bericht oppakken.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Egjagun44 

Goed dat je contact opneemt!

Ik zou even moeten kijken waarom je simkaart op dit moment niet werkt. Hiervoor heb ik wat persoonlijke gegevens nodig. Wil jij mij een privé bericht sturen via deze link?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer