Skip to main content
hoi,

Ik heb vandaag mijn iPhone 6 gekregen en had een iPhone 4, nu blijkt het simkaartje van iPhone 4 niet in de 6 te passen en heb ik ( zoals het op internet kon) deze zelf proberen af te knippen zodat deze in de 6 pasde, maar dat kan helemaal niet. nu zit ik dus met het probleem dat met het ander simkaartje van de 6 ( nieuw abbonoment ) deze pas op 30-11 ingaat, en het ander simkaartje van de 4 nu stuk is en niet meer gebruikt kan worden. maar ik komende maand wel gewoon de iPhone 6 wil gaan gebruiken met werkend simkaartje. Wat moet ik nu doen?????!!!!!
Als je nu een vervangende simkaart bestelt (op Mijn Simyo) heb je die morgen of overmorgen in huis mits je bij Simyo met het juiste adres staat ingeschreven. Kijk daar even naar als je op Mijn Simyo bent ingelogd. De nieuwe simkaart is een drie-in-een, waarbij je het juiste formaat simkaart (voor je iPhone 6 is dat de nanosim) gemakkelijk uit kunt drukken.
Hoi Davy254, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat het knippen van je simkaart niet is gelukt en je nu zonder simkaart zit. Omdat je in de chip van de simkaart moet knippen, raden wij dit altijd af. Helaas kwam dit advies een beetje te laat.



Scotsman wijst je daarom op jouw alternatief. Het bestellen van een simkaart op Mijn Simyo 🙂. Die heb je als je 'm nu bestelt na het weekend in huis en kun je gebruiken in je iPhone 6!



Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Scotsman 🙂.

Reageer