Skip to main content
Zoals de topic zegt, ik heb een nieuwe mobile gekocht (Nexus 6p) en daarin me huidige simkaart gestopt. Echter wordt deze wel herkend als simyo kaart en ik moet ook mijn simcode invoeren alleen daarna krijg ik geen service...



Hebben jullie tips on dit te verhelpen?



Bij voorbaat dank!
Hallo zwartepiet,



Welkom op het Simyo Forum.



Heb je al geprobeerd om je toestel uit. en na enige tijd weer aan te zetten? Ook de Simkaart er even uit kan geen kwaad. Na de herstart zou de telefoon het moeten doen, als dit niet lukt moet een moderator misschien even je aansluiting resetten.



Nog een aanvulling, het toestel is toch wel simlockvrij?
Hey franswon,



Yes, dat had ik al ergens anders op het Forum gevonden en geprobeerd. En ja hij is simlock vrij.



Dus het resetten zal dan de laatste optie zijn en anders moet ik een nieuwe simkaart 😞..
Hoi zwartepiet,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat je jouw simkaart niet kunt gebruiken in jouw nieuwe telefoon op dit moment.



Goed om te zien dat je de tips van Franswon al hebt uitgeprobeerd, ook al heeft dit niet geholpen 😞 Ik zie dat je ondertussen een nieuwe simkaart hebt besteld op 4 mei. Met een beetje geluk krijg je deze vandaag binnen en anders zaterdag. Wil je ons op de hoogte houden van de levering?



Daarnaast wil ik natuurlijk ook graag horen of het jouw probleem heeft opgelost. Zo niet, dan gaan we uiteraard verder kijken voor je. Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer