Skip to main content
Beste,

Maandag heeft mijn vrouw mijn simkaart via 'mijn simyo' geblokkeerd (mijn mobiel was kwijt zo dacht men na een motorongeluk, nu alles redelijk ok weer).

Nu heb ik hem weer geactiveerd maar helaas.... geen verbinding (om administratieve redenen zo wordt gemeld).

Heb de accu en simkaart verwijderd en meerdere malen herstart maar tot op heden geen effect helaas.

Iemand een idee wat te doen? (behalve tot morgen wachten en de klantenservice bellen)?



Alvast dank!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Heb hetzelfde probleem. Gebeld met de helpdesk: er is een storing bij KPN waardoor aanmelden van nieuwe sim vertraagd is. Afwachten dus....



Las nog een andere gebruiker met hetzelfde probleem....
Nou ja, ben ik in ieder geval niet de enige. en dank voor je antwoord qua KPN storing!
Probeer het nu eens, bij mij hij na een hestart
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een vervangende simkaart ontvangen maar ik heb nog steeds geen service, het is nu al 2 uur nadat ik hem geplaatst heb 😞
Hoi allemaal,



Zoals Scoopline uitlegt in dit topic is er inderdaad gister sprake geweest van een behoorlijke vertraging bij het activeren van nieuwe simkaarten op het KPN netwerk 😞. Hierdoor zijn de meeste simkaarten pas rond 23.00 in de avond op het netwerk geactiveerd en kon de telefoon dan pas verbinding maken. Onze excuses daarvoor!



Werken de simkaarten nu wel allemaal naar behoren?



Groetjes, Tiury

Reageer