Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Kunt u mij vertellen of ik wel gebeld en gesmst kan worden? En zo niet hoe kan ik dit bewerkstelligen?
Hoi chanti94,



Ik zie dat je aansluiting inderdaad is geblokkeerd. Er staan meerdere facturen open voor drie abonnementen. Dit is een reden dat je niet kan bellen en gebeld kan worden. Ook kun je geen sms'jes sturen en ontvangen.



Als je weer gebruik wilt maken van je telefoonnummer, dan hoor je voor alle drie je abonnementen je facturen te betalen. Wanneer een factuur niet kan worden geïncasseerd, dan ontvang je een herinneringse-mail.



In je herinneringse-mail staat een iDEAL-link waarmee je je facturen kan betalen. De betalingen worden dan binnen drie werkdagen verwerkt. Als al je betalingen zijn verwerkt, dan wordt ook je aansluiting gedeblokkeerd.



Is je vraag beantwoord?
Welke drie facturen staan nog open? Ik zie in mijn Simyo alleen een factuur open staan
Hoi chanti94,



Er staan op jouw adres 3 verschillende nummers op jouw naam, waarbij er verschillende facturen open staan. Zoals je waarschijnlijk per e-mail en per telefoon al van op de hoogte bent gebracht. Voor we je weer aansluiten, dien je elke factuur te betalen 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, hoor ik het van je.



Groetjes, Tiury

Reageer