.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd na aanvraag vervangende simkaart

  • 28 August 2012
  • 5 reacties
  • 819 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn huidige simkaart is defect. Hij doet het de ene keer wel, de andere keer valt de verbinding weg.
Nu heb ik gisteren een vervangende simkaart aangevraagd via 'Mijn Simyo' . Echter, nu is mijn huidige simkaart blijkbaar geblokkeerd, aangezien ik helemaal geen bereik meer heb en dus niet kan bellen, sms'en of internetten. Ik ben dus simpelweg niet bereikbaar en kan geen gebruik maken van internet.
Ik zit hier wel een beetje mee in de problemen. Hoe zit dit nu? Is mijn huidige simkaart geblokkeerd omdat ik een nieuwe heb aangevraagd? Zo ja, wanneer heb ik mijn nieuwe simkaart thuis? Of is er een andere oplossing? > (Huidige simkaart weer activeren en nieuwe simkaart pas activeren als ik hem heb).

Jasper
icon

Beste antwoord door Wayne 29 August 2012, 15:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Iemand reactie?
Reputatie 2
Badge +1
Hey jappie,

Indien je een vervangende simkaart bestelt, wordt jouw huidige simkaart geblokkeerd. De reden hiervoor is dat de simkaart letterlijk jouw huidige simkaart vervangt. Het is helaas niet meer mogelijk om jouw oude simkaart te heractiveren.
Volgens het systeem is jouw simkaart gister naar jou verstuurd. Deze zou je elk moment moeten bereiken. Zou je het even kunnen laten weten als je jouw vervangende simkaart ontvangen hebt zodat wij deze direct op het netwerk aan kunnen melden?
Badge
Nou, ik heb de nieuwe nog niet ontvangen...
Hoe moet ik het laten weten als ik de nieuwe binnenheb? Via deze tread of pm of...? (mag trouwens toch zeker wel hopen dat ik hem morgen heb?)
Ik heb precies hetzelfde. Waarom niet via Mijn Simyo een activeringsmogelijkheid introduceren voor de vervangende simkaart? Nu zit ik met een geblokkeerde simkaart en een niet werkende telefoon...
Reputatie 5
Badge +10
Nou, ik heb de nieuwe nog niet ontvangen...
Hoe moet ik het laten weten als ik de nieuwe binnenheb? Via deze tread of pm of...? (mag trouwens toch zeker wel hopen dat ik hem morgen heb?)


Hoi jappie,

Ik zie dat je simkaart al door Wayne is geactiveerd en dat je er gebruik van maakt. Zoiets kan je normaal gesproken het best via een privé bericht doorgeven.

Ik heb precies hetzelfde. Waarom niet via Mijn Simyo een activeringsmogelijkheid introduceren voor de vervangende simkaart? Nu zit ik met een geblokkeerde simkaart en een niet werkende telefoon...

Welkom op het forum pietpeer,

Er wordt gekeken naar deze mogelijkheid. Voorlopig is dit nog niet mogelijk. We geven wel met een tekst aan dat je oorspronkelijke simkaart vervalt als je een vervangende simkaart aan vraagt. Ook jij hebt inmiddels gebruik kunnen maken van de simkaart zie ik.

Groetjes,

Alex

Reageer